امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

یمن؛ حمایت مستمر از غزه

مشاهده ۱۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۷:۱۱
تعداد بازدید:102

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «یمن؛ حمایت مستمر از غزه و به رسمیت شناختن سختی رویارویی با این کشور توسط آمریکا و غرب» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌های عازم به سرزمین‌های اشغالی جهت کمک به صهیونیست ها را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم به سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خیلج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.آمریکا و انگلیس با همراهی ۸ کشور دیگر، ۲۱ دی ماه جاری برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، به مواضع انصارالله یمن حمله کردند. ارتش آمریکا با اذعان به سختی رویارویی با نیروهای مسلح یمن گفت: این رویارویی بزرگترین نبرد دریایی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی تهمینه بختیاری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما