امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

مذاکرات آتش بس در غزه و شرایط مقاومت فلسطین

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۷- ۱۲:۵۹
تعداد بازدید:113

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «مذاکرات آتش بس در غزه و موضع ثابت و محکم در تبیین شرایط توسط مقاومت فلسطین» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «محمد نزال» از رهبران ارشد جنبش حماس و عضو دفتر سیاسی این جنبش در سخنانی درباره روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه و تبادل اسرا اعلام کرد که ما در حال انجام یک نبرد مذاکره سیاسی شدید هستیم که اهمیت آن کمتر از نبرد میدانی نیست. وی با اشاره به مانع‌تراشی‌های اشغالگران صهیونیست در روند مذاکرات گفت که تاکنون هیچ وعده‌ای برای توقف تجاوزات دشمن علیه غزه داده نشده است. رژیم اشغالگر یک طرح آتش‌بس موقت برای تبادل اسرا ارائه داده و بعد از آن عملیات‌های نظامی خود را از سر گرفته و حمله به رفح را آغاز خواهد کرد.

این رهبر حماس درباره بحث‌های مربوط به اداره غزه در دوره بعد از جنگ و ادعاهایی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی کشورهای عربی در این زمینه مطرح می‌کنند گفت: ما هیچ ارتباط رسمی‌با تشکیلات خودگردان درباره برنامه روز بعد از جنگ نداریم.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی تهمینه بختیاری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما