امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سرزمین من» ویژه برنامه ای برای سالروز تاسیس رادیو فرهنگ

مشاهده ۶۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۵- ۰۷:۳۰

برنامه «سرزمین من» امروز ‌شنبه ۲۵ فروردین در سالروز تاسیس رادیو فرهنگ به طور ویژه با موضوع رادیو فرهنگ در گذر زمان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این‌ برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌ روزنگار تاریخی می‌پردازد. امروز در این برنامه سید مرتضی کاظمی دینان، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در باره فعالیت های پیش رو این رادیو صحبت می‌کند. محمدرضا مختاری اصفهانی، پژوهشگر تاریخ معاصردر بخش «یادها و یادگارها»؛ مروری بر تاریخ رادیو دارد. در گفتگو با محمدرضا ترکی اولین مدیر رادیو فرهنگ در خصوص تاریخچه راه اندازی شبکه فرهنگ مطالبی بیان می‌شود. همچنین در بخشی نصیری کیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو فرهنگ در خصوص برنامه سازی در رادیو فرهنگ صحبت کرده و در ادامه فاطمه رکنی گوینده پیشکسوت رادیو فرهنگ در خصوص، گویندگی در رادیو فرهنگ مطالبی را بیان کرده و خاطره گویی می‌کند. 

گفتگو با دکتر طهرانبند پژوهشگر تاریخ در خصوص فعالیت در رادیو فرهنگ از دیگر بخش های این برنامه است. دکتر محیط طباطبایی کارشناس حوزه فرهنگ رادبو فرهنگ نیرو در این برنامه در خصوص فعالیت در رادیو فرهنگ صحبت می‌کند.گفتگو دیباجی استاد دانشگاه و مدیر گروه سابق رادیو فرهنگ در خصوص اهمیت برنامه‌های شبکه فرهنگ در تعالی فرهنگ هم از بخش های تدارک دیده شده برای « سرزمین من» امروز است.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری،کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی سید دانیال معنوی است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما