امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه ای جدید از رادیو‌فرهنگ ؛
برنامه ای جدید از رادیو‌فرهنگ ؛

جنگ عصرگاهی «ایستکاه ۱۰۶» برای آشنایی با ظرفیت های فرهنگی کشور

مشاهده ۷۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۵- ۰۷:۴۰

رادیو فرهنگ از شنبه ۲۵ فروردین برنامه جدیدی را با محوریت معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان‌ها روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ که این برنامه از گروه او به جدول پخش اضافه شده است در خصوص این برنامه گفت: «ایستگاه ۱۰۶» برنامه ای در قالب ترکیبی است که کلیه بخش های ان در یک موقعیت ثابت، از یک قطار، اجرا می‌شود. گوینده در نقش بازرس به همراه مامور کنترل بلیط، حلقه اتصال بخشهای برنامه است.

وی درباره محوریت موضوعی برنامه توضیح داد: تاریخ، گردشگری، فرهنگی، ادبی و واکاوی ریشه‌های تهاجم فرهنگی و آشنایی با رسوم ارزشمند ایرانی ، اسلامی از محورهای اصلی برنامه است. کردی با اشاره به هدف این برنامه گفت: برنامه «ایستکاه ۱۰۶» با هدف اطلاع رسانی و سرگرمی‌شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت ۱۸ با رویکرد معرفی ارزشها و شاخص های فرهنگی، ایرانی، اسلامی، ترویج فرهنگ مطالعه و ... تقدیم مخاطبان رادیو فرهنگ می‌شود و‌ در نخستین قسمت برنامه امروز ۲۵ فروردین حرکت قطار از تهران به مقصد قزوین است.

وی افزود: در این برنامه آشنایی با مناطق گردشگری شهر قزوین، آشنایی با مشاهیر شهر قزوین، مناسبت تاریخی: روز بزرگداشت عطار نیشابوری و ... مورد توجه قرار می‌گیرد. مدیر گروه تاریخ و اندیشه همچنین در معرفی عوامل برنامه گفت: ایستکاه ۱۰۶ را دو‌گروه برنامه ساز روانه آنتن می‌کنند که آزاده شاهرخ مهر و نازنین حاج سیف الله تهیه کنندگان، نگین خواجه نصیر، داود حیدری و دانیال معنوی و فاطمه اسحاق تبار کویندگان آن هستند که به شکل گردشی هر هفته یک گروه تولید برنامه را عهده دار می‌شود.

امتیاز شما