امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه برنامه پرمخاطب شبکه سه بیان کرد:
رئیس رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه برنامه پرمخاطب شبکه سه بیان کرد:

«محفل»، پیشران معارف قرآنی در نسل نو

مشاهده ۵۴۷
۱۴۰۲/۱۲/۰۳- ۱۱:۳۸
تعداد بازدید:547

رئیس رسانه ملی برنامه تلویزیونی پرمخاطب «محفل» را پیشران معارف قرآنی برای یک حرکت گسترده به‌ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان دانست و گفت: این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال با تنوع و شکوه بیشتری پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی شب گذشته در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «محفل» که قرار است ساعتی قبل از افطار در ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه سه سیما مهمانان مخاطبان تلویزیون باشد حاضر شده بود اظهارکرد: خوشبختانه برنامه معارفیِ وزین، پرمخاطب و مردمی محفل که مردم عزیز ما سال گذشته شاهد اولین فصل آن بودند، در ماه مبارک رمضان امسال با تنوع و شکوه بیشتری پخش خواهد شد. 

وی افزود: آنچه همکاران ما در گروه تولید این برنامه انجام می‌دهند فراتر از وظیفه برنامه‌سازی و عجین شده با اخلاص، اعتقاد، انگیزه و باور است.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه برنامه‌هایی که به معارف الهی متصل شوند حتما پرمخاطب، پربیننده و پرنشاط خواهند بود، زیرا با فطرت انسان‌ها سروکار دارند عنوان کرد: ثمره به‌کارگیری شیوه بدیع محفل را برای نزدیک شدن به معارف قرآنی شاهدیم؛ گروه‌های بسیاری اعلام آمادگی و ماه‌ها تمرین کرده‌اند و امروز می‌توان گفت که این برنامه به پیشران معارف قرآنی برای یک حرکت گسترده به‌ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان تبدیل شده است.

سید محمدحسین‌هاشمی‌ گلپایگانی، تهیه‌کننده برنامه «محفل» نیز با بیان اینکه تیم تولید به منظور ضبط این برنامه تقریبا هشت ماه است که مستقر شده و 3000 سوژه را شناسایی و بررسی کرده‌اند گفت: در نهایت به 120 شرکت‌کننده رسیدیم که از میان آن‌ها 30  نفر خارجی هستند.

وی ادامه داد: بازخوردهای خوبی از پخش برنامه در دیگر کشورها گرفتیم.در مصر، عراق، لبنان و... برخی ویدئوهای ما تا شش میلیون بیننده داشته است.

هاشمی‌با اشاره به کرامات قرآنی برنامه محفل گفت: برخی بینندگان به ما گفتند با پخش این برنامه از سال قبل حفظ قرآن را شروع کرده و اکنون حافظ قرآن‌‌اند یا نمازخوان و قرآن‌خوان شده‌اند. شنیدن این مطالب به تمام تیم توان می‌دهد که کار را جدی‌تر جلو ببرند.

 

تصاویر

امتیاز شما