امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرونده تحولات بازار سرمایه و فروش دارایی‌های دولت روی میز «چوب خط»

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۰۲/۱۵- ۱۲:۲۳

برنامه تلویزیونی «چوب خط» شبکه افق این هفته به بررسی تحولات بازار سرمایه و فروش دارایی‌های دولت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این روزها بازار بورس حسابی سکه است و بسیاری از مردم با دریافت کد بورسی به دنبال سرمایه‌گذاری در این بازار هستند البته برخی هم عقیده دارند این رشد قیمتی ناشی از حبابی است که به زودی می‌ترکد و بعضی سرمایه‌گذاران متضرر می‎شوند.
با توجه به اهمیت موضوع، برنامه تلویزیونی «چوب خط» شبکه افق این هفته به بررسی تحولات بازار سرمایه و فروش دارایی‌های دولت اختصاص دارد.
دکتر محمدهادی سبحانیان کارشناس اقتصادی و دکتر سید محمد نوعی کارشناس بازار سرمایه مهمانان این برنامه هستند.
در میان برنامه‌‌ها و دیگر آیتم‌ها هم موضوعات روز اقتصادی کشور به بحث گذاشته می‎شود.
«چوب خط» به تهیه‌کنندگی علی مروی، دوشنبه شب‌ها ساعت 22 به‎صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.
سفیر هدایتی از آفریقا
طلاب و روحانیون با تحصیل در حوزه‌های علوم دینی به سفیرانی تبدیل می‌شوند برای تبلیغ دین الهی و مبلغان کلام وحی تا با آنچه در حوزه‌ها آموخته‌اند، دیگران را هم به مسیر صحیح زندگی دعوت کنند و هدایت را برایشان به ارمغان بیاورند.
«سفیران هدایت» به فعالیت‌های مختلف روحانیون برای اقشار آسیب پذیر می‌پردازند و در هر قسمت هم یک روز از فعالیت‎های تبلیغی این روحانیون به نمایش در می‌آید. در چهارمین قسمت این مجموعه، می‌بینیم که یک مسلمان کامرونی برای یادگیری احکام و تفسیر به ایران می‌آید و سال‌ها در شهر قم به تحصیل مشغول می‌شود. این طلبه جوان که «ماکومیه» نام دارد پس از آشنایی با تفسیر نورالقرآن نوشته آیت‎الله فقیه ایمانی به زبان انگلیسی، اقدام به ترجمه آن به زبان فرانسه می‌کند. گفت‌وگو با ماکومیه و همچنین سکانس‌هایی از زندگی خانواده‌اش که چطور در میانه تبلیغ، بخشی از وقتش را به همسر و فرزندش اختصاص می‌دهد بخش‌های مختلف مستند «سفیران هدایت» را تشکیل می‎دهد.
سیدمحمدرضا هاشمی‌کارگردانی این مجموعه مستند را که سید محمد حسین‌هاشمی تهیه کننده آن است بر عهده دارد. چهارمین قسمت «سفیران هدایت» برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 15 اردیبهشت ساعت 14:30 در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما