امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر در شبکه تلویزیونی سپهر

مشاهده ۷۹۵
۱۳۹۹/۰۷/۲۱- ۱۲:۰۵

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر شبکه تلویزیونی «سپهر رسانه» معاونت فضای مجازی، ویژه برنامه‌ های مناسبتی متنوعی را برای مخاطبان خود آماده پخش کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علاقه مندان به زیارت عتبات عالیات می توانند از روز پنجشنبه ۲۴ مهر تا شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به صورت زنده و مستقیم ویژه برنامه تلویزیون اینترنتی اربعین را از شبکه سپهر رسانه تماشا کنند بر این اساس مجری برنامه در قالب زیارت مجازی و دریافت گزارش از فضای حرمین شرفین با عاشقان اهلبیت علیهم‌السلام گفت و گو خواهد کرد. همچنین در این برنامه، کارشناسان مذهبی از نقاط مختلف جهان، تاثیر برگزاری مناسک مذهبی از جمله اربعین و مناسبت های مذهبی ماه صفر را بررسی می‌کنند.
علاوه بر این «سپهر نما» نیز منتخب برنامه‌ های مناسبتی شبکه‌ های مختلف تلویزیونی حوزه‌ های سیما، برون مرزی و استان‌ ها را برای مخاطبان پخش می‌کند.
گفتنی است در بخش دیگر کلیپ ها، مداحی‌ ها و وله‌ های ویژه متناسب با سالروز رحلت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)، شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف امام رضا (ع) از این شبکه پخش می‌شود.
سپهر کودک نیز با پخش انیمیشن‌ های مناسبتی و مذهبی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را در روزهای پایانی هفته پر بار تر خواهد کرد.
مخاطبان ارجمند شبکه می توانند با جستجوی مجدد در گیرنده‌ های دیجیتال خود (ستاپ باکس )، شبکه سپهر رسانه را به فهرست شبکه‌ های خود اضافه کنند.

امتیاز شما