امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتاب«نگارش فیلمنامۀ کوتاه» در سروش منتشر شد

مشاهده ۴۸۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۰۹:۲۶

انتشارات سروش چاپ یازدهم کتاب «نگارش فیلمنامۀ کوتاه» تألیف ویلیام اچ فیلیپس، با ترجمه عباس اکبری را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب«نگارش فیلمنامۀ کوتاه» درصدد است خوانندۀ علاقه‌ مند را برای نوشتن فیلم‌ نامۀ کوتاه یاری کند؛ فیلم‌ نامه‌ ای که امکان تولید محلی در حد متوسط را داشته باشد. البته بسیاری از رهنمودهای آن برای نگارش فیلم‌ نامه‌ های بلند هم مفید است، اما تأکید بر نوشتن فیلم‌ نامه‌ های حدوداً سی‌ صفحه‌ ای است.

مخاطبان این کتاب فیلم‌ نامه‌ نویسان تازه‌ کار، فیلم‌ سازان و ویدئو سازان، و دانشجویانی هستند که قرار است فیلم کوتاه بسازند. کسانی که قصد دارند فیلم‌ نامۀ بلند بنویسند با این کتاب راه می‌ افتند؛ کسانی هم که قصد دارند فیلم داستانی کوتاه بنویسند، با بهره گرفتن از این کتاب در وقت و پول خود صرفه‌ جویی خواهند کرد.

چاپ یازدهم این اثر در 199 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 40000 تومان در انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

امتیاز شما