امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید مستند «بدون مرز» در نمایندگی صدا و سیما در لندن

مشاهده ۲۵۴
۱۴۰۰/۰۲/۲۸- ۱۰:۰۵

مستند «بدون مرز» از تولیدات دفتر نمایندگی صدا و سیما در لندن است که در سه قسمت ۱۵ دقیقه ای به بررسی ابعاد سیاسی و حقوقی ماجرای فلسطین و محکومیت اقدامات جنایتکارانه اسرائیل می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دفاتر نمایندگی رسانه ملی در خارج از کشور در حال تولید برنامه‌ های مستند، گزارش های میدانی و مصاحبه با شخصیت های مطرح در محکومیت اقدامات رژیم جنایتکار صهیونیستی در نوار غزه برای پخش از شبکه‌های سیما هستند.

در پی تصمیم رژیم اشغالگر قدس به اخراج اهالی محله شیخ جراح در فلسطین، مردم در کشورهای اسلامی، عربی و غیراسلامی‌ به حمایت از نیروهای مقاومت برخاستند. اکنون حمایت مردم جهان از فلسطینیان به گونه ای است که روزنامه ایندیپندنت در انگلیس نوشت که موضوع فلسطین پایان نمی یابد.

درگیری‌های جدید نشان داد فلسطین، دوباره به موضوعی جهانی مبدل شده است.با وجود تلاش های دیپلماتیک به منظور کنار گذاشتن فلسطین در سال های اخیر، این روزها فلسطین، همچون همیشه، موضوع مهم صحنه جهانی است و با اینکه رژیم های آمریکا و انگلیس، در حمایت از اسرائیل، با فعالیت های نظامی، دیپلماسی، تبلیغی و اقتصادی، کوتاهی نکرده اند، افکار عمومی در این کشورها، با پیروی از ندای وجدان بیدار خود، حامی فلسطین است و در برابر سنگر هواداران صهیونیسم، موضع گرفته است. به همین منظور در انگلیس نیز تظاهرات گسترده ای در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در شهرهای مختلف از جمله لندن برگزار شد.

مستند «بدون مرز» کاری از دفتر صدا و سیما در لندن است که به اهتمام امور بین الملل صدا و سیما، در سه قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید شده است.

این برنامه ضمن بررسی ابعاد سیاسی و حقوقی ماجرای فلسطین، با مصاحبه‌ های میدانی متعدد از مردم در این تظاهرات، صدا و تصویر آنان را که از طرف رسانه‌ های دولتی انگلیس از جمله بی بی سی سانسور شده است، به سمع و نظر جهانیان می رساند.

امتیاز شما