امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کلنگ احداث بیش از ۷۷۰ واحد مسکن برای کارکنان رسانه‌ملی زده شد
کلنگ احداث بیش از ۷۷۰ واحد مسکن برای کارکنان رسانه‌ملی زده شد

نخستین گام برای تحقق رؤیای خانه‌دار شدن همکاران

مشاهده ۸۲۵
۱۴۰۰/۰۵/۱۰- ۱۵:۰۲
تعداد بازدید:825

رایزنی‌های رسانه‌ملی و وزارت راه و شهرسازی سرانجام به بار نشست و در شب عید سعید غدیر خم، با حضور رئیس و جمعی از مدیران ارشد سازمان و وزیر راه و شهرسازی در پردیس و به صورت ویدئوکنفرانسی در پرند، هشتگرد و اردبیل کلنگ احداث بیش از ۷۷۰ واحد مسکونی برای کارکنان رسانه‌ملی در قالب طرح مسکن ملی به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم که چهارشنبه هفته پیش برگزار شد، دکتر علی عسکری، رئیس رسانه‌ملی با تبریک عید غدیر خم گفت: امشب شب بزرگی برای همکاران من در رسانه‌ملی است، این اتفاق نقطه عطفی برای کارکنان صداوسیماست، به طوری که با احداث بیش از 770 واحد در شهرهای جدید پردیس، پرند و هشتگرد، قدری از مشکلات آنها کاسته می‌شود.

دکتر علی عسکری افزود: همکاران صداوسیما قشری زحمتکش هستند و ما می‌بایست به تأمین مسکن آنها توجه کنیم.

رئیس رسانه‌ملی در این مراسم همچنین از احمد شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی و همکاران در مجموعه سرمایه‌انسانی که دلسوزانه و شبانه روزی پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان صداوسیما را به عهده دارند، قدردانی و تشکر کرد.

قرار است در فاز 2 شهر جدید پردیس 300 واحد، 300 واحد در پرند، 100 واحد در هشتگرد و 76 واحد در اردبیل در قالب این طرح برای کارکنان سازمان مسکن احداث شود.

 

گامی‌برای خانه‌دار شدن کارکنان فرهیخته و خدوم رسانه‌ملی

مهدی اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: این توفیقی است که توانسته ایم، گامی‌برای خانه‌دار شدن بخش مهمی از افراد فرهیخته و کارکنان خدوم کشور در سازمان صداوسیما، با همت و پیگیری‌های رئیس رسانه‌ملی، معاون مالی و سرمایه انسانی و معاون امور استان‌های رسانه‌ملی برداریم.  در این مراسم، در ارتباط زنده ویدئویی با شهر جدید هشتگرد با حضور مسعود حق لطفی، مدیر عامل شرکت عمران این شهر، کلنگ احداث 100 واحد مسکونی کارکنان صداوسیما در زمینی به مساحت 5610 متر به زمین زده شد.

در ادامه مراسم، ارتباط زنده ویدئویی با استان اردبیل با حضور علی ملااحمدی، مدیر کل مرکز صداوسیما اردبیل و محبوب حیدری، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل برقرار شد و عملیات احداث 76 واحد با زیر بنای ۸۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع آغاز شد. در پایان این مراسم هم ارتباط زنده ویدیوئی با شهر جدید پرند برقرار شد، این مراسم با حضور محسن وطن‌خواهی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شهر جدید پرند و رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه برگزار و کلنگ احداث 300 واحد مسکن کارکنان صداوسیما در شهر جدید پرند به زمین زده شد. احداث 300 واحد مسکن ملی کارکنان صداوسیما در فاز 2 پردیس هم با حضور رئیس رسانه‌ملی، وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل شهر جدید پردیس و معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان کلید خورد.

 

پرونده مسکن مهر پردیس تا چند ماه آینده بسته می‌شود

وزیر راه و شهرسازی ابراز  امیدواری کرد تمامی‌پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی با مدیریت صحیح، دقت و سرعت به ثمر بنشیند.

مهدی اسلامی در این مراسم گفت: در شرایط امروز کشور، گره‌گشایی و کاستن از دغدغه مردم و تأمین مسکن ارزان قیمت برای آنان بهترین عمل صالح است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از افرادی بابت پروژه‌ها پول گرفته شده بود، اما پروژه برای آنان تعریف نشده بود، گفت: ما تعداد زیادی مسکن مهر در پردیس داریم که کمتر از یک سال پیش آغاز شده است؛ این واحدها تا چند ماه آینده تکمیل و تحویل مالکان؛ و پروژه مسکن مهر بسته می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر، یک میلیون 400 هزار واحد در دوره کنونی و حدود 731 هزار واحد در دولت قبل واگذار شده است و ما در امتداد این مسیر و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ایجاد ساز و کار مناسب، ثبت نام طرح مسکن ملی را در کل کشور آغاز کردیم.

مهدی هدایت، مدیر عامل شهر جدید پردیس در این مراسم با بیان اینکه بیش از 7000 میلیارد تومان در پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه شده است، گفت: حاصل این هزینه‌ها تکمیل 76 هزار واحد در دوره 5/2 ساله وزیر جدید راه و شهرسازی بود.

وی افزود: 8 هزار واحد تحویل داده نشده مسکن مهر در پردیس داریم که به علت کمبودهایی که وجود داشت سال 1399 احداث‌شان شروع شد و تا چند ماه آینده تحویل مالکان می‌شود؛ به این ترتیب پرونده مسکن مهر در پردیس بسته می‌شود.

هدایت همچنین درباره پروژه‌های اقدام ملی گفت: عملیات احداث 13 هزار واحد را در پردیس آغاز کرده‌ایم؛ 10 هزار واحد واگذاری زمین با شرط ساخت به تعاونی‌های مسکن واجد شرایط صورت گرفته، به این ترتیب زمین را تحویل دادیم و تعاونی‌ها با وامی‌که تامین شده، در حال ساخت هستند.

امتیاز شما