امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
با بهره مندی از دانش فنی کارشناسان اداره کل فرستنده‌های رادیویی:
با بهره مندی از دانش فنی کارشناسان اداره کل فرستنده‌های رادیویی:

فرستنده ایستگاه رادیویی کلیبر آذربایجان شرقی ارتقاء یافت

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۰/۰۷/۱۲- ۰۸:۳۹
تعداد بازدید:157

فرستنده ایستگاه رادیویی کلیبر آذربایجان شرقی با بهره مندی از دانش فنی کارشناسان اداره کل فرستنده‌های رادیویی معاونت توسعه و فناوری رسانه ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کارشناسان و متخصصان اداره کل فرستنده‌های رادیویی معاونت توسعه و فناوری رسانه در  ماموریتی جهادی اقدام به جابجایی و انتقال فرستنده 10 کیلو وات هریس با فرستنده 50 کیلو وات جهاد کردند.

این مهم با هدف جایگزینی فرستنده‌های ترانزیستوری به جای لامپی و با هدف افزایش بهره وری فرستنده‌ها صورت گرفت. همچنین جابجایی فرستنده نوتل برای بهره مندی بیشتر از فضای سالن فرستنده که نیازمند کابل کشی جدید بود نیز انجام شد.

 به نصب و بازسازی دامی لود، اصلاح تابلو برق سالن فرستنده و نصب کلیدهای لازم برای فرستنده‌های نوتل و جهاد از دیگر اقدامات انجام شده بود.

همچنین برای افزایش بازدهی فرستنده؛ تغییرات در خط انتقال با نصب سوییچ و اجرای فیدرکشی داخل فرستنده انجام شد.

اصلاح مچینگ اتاق آنتن و اجرای طرح تابلوت برای افزایش طول آنتن از طریق بهینه کردن مهاری‌های آنتن با تعویض ایزولاتورهای مربوطه به منظور تغییر فرکانس 1134به 783 صورت گرفت.

گفتنی است، این پروژه با بهره مندی از دانش فنی کارشناسان اداره کل فرستنده‌های رادیویی و با کمترین هزینه انجام شد و صرفه جویی اقتصادی بسیاری به همراه داشت.

امتیاز شما