امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تاکید مدیرکل شبکه استانی اردبیل
تاکید مدیرکل شبکه استانی اردبیل

مطالبه‌گری از وظایف اصلی صدا و سیما است

مشاهده ۴۲۶
۱۴۰۰/۰۸/۲۴- ۱۱:۲۸
تعداد بازدید:426

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل در نشست با جامعه اصناف و بازاریان اردبیل بر تاثیر مطالبه گری این جامعه در حل مشکلات ملی و منطقه ای تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای اردبیل ضمن ارزشمند دانستن حرکت مطالبه‌گری انجمن بازار، آن را نیاز ضروری جامعه و راهی برای تحقق اهداف و شرح وظایف ادارات و سازمان‌ها دانست. ملااحمدی با بیان اینکه صدا و سیما نیز به مانند انجمن بازار درصدد است نسبت به پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم اقدام کند و مطالبه‌گری از وظایف صدا و سیما است، تصریح کرد: به همین دلیل سعی داریم برنامه‌های چالشی را در سر فصل فعالیت های خود تعریف کنیم. وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با توجه به پیگیری آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و انجمن بازار در مورد سریال‌های تاریخی و مشاهیر اردبیل، به موافقت رسانه ملی با تولید سریال شاه اسماعیل اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم این کار با بهترین کیفیت تولید شود. مدیرکل صدا و سیمای اردبیل افزود: هویت محوری و عدالت گستری اولویت طرح تحول و آرایش جدید رسانه ای در مجموعه سازمان صدا و سیما است و برای تحقق این امر نشست های مختلفی با انجمن‌ها و اصحاب نظر و اندیشه خواهیم داشت که نشست با جامعه بازاریان نیز ار آن جمله است.

سعید ایرانی جم، دبیر انجمن جامعه اصناف و بازاریان هم با بیان اینکه مردم از رسانه ملی انتظار بیان مطالبات استان را دارند، گفت: جلسات بازار به عنوان تولید محتوای غنی در زمینه مطالبه گری است که این موضوع خود سبب اعتمادآفرینی شده است.

صحرانورد، سخنگوی انجمن بازار هم در بخشی از سخنان خود گفت: صدا و سیما، دانشگاه ملی است که با خبر رسانی دقیق، قضاوت را به افکار عمومی واگذار می‌کند. 

امتیاز شما