امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
روایت مردم از شهید قاسم سلیمانی
روایت مردم از شهید قاسم سلیمانی

شنیدنی‌های مردم از شهید قاسم سلیمانی روی موج رادیو جوان

مشاهده ۴۶۷
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۱۳:۵۸
تعداد بازدید:467

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، ویژه برنامه مستند «ملک سلیمانی» از شبکه رادیویی جوان روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمان، ویژه برنامه مستند «ملک سلیمانی» از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می رود. این مستند با سفر به شهرهای ایران و مصاحبه با گروه‌های مختلف مردم، قرار است راوی مجاهدت ها، دستاوردها و تاثیرات معنوی این شهید در جامعه، از زبان خود مردم باشد.

سیروس رجبی تهیه کننده «ملک سلیمانی» در مورد این مستند میدانی گفت: «ملک سلیمانی» برنامه ای است که در آن مردم شهرهای مختلف از حاج قاسم صحبت می‌کنند. این برنامه سفر خود را از شهر سمنان آغاز می‌کند و در مسیر به شهرهای شاهرود، مشهد مقدس، تربت حیدریه و بیرجند سفر خواهد کرد و در پایان نیز همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی یعنی روز 13 دی ماه در شهر کرمان حضور خواهد داشت.
رجبی با بیان این که محوریت اصلی این مستند گفت و گوی میدانی با مردم شهر و روستا با زبان خودمانی در مورد شهید سلیمانی است، توضیح داد: در طول این سفر ضمن مصاحبه با مردم هر شهری، گفت و گو با خانواده شهدای مدافع حرم و مدافعین سلامت درخصوص تاثیر مکتب حاج قاسم بر روی زندگی آنها از دیگر موضوعاتی است که در این مستند به آن پرداخته می‌شود.
رجبی ادامه داد: در برخی از شهرها، شهید سلیمانی فعالیت‌های عام‌المنفعه و داشته‌است که شنیدن آنها از زبان مردم از دیگر سوژه‌های مستند «ملک سلیمانی» است. در مستند ملک سلیمانی به نوعی همه فعالیت‌ها و راه و روش سردار سلیمانی، از زبان مردم بازگو می‌شود.
این مستند با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تهیه کنندگی سیروس رجبی و روایت سینا جلالیان و علی زمانی، از 7 دی تا روز شهادت سردار قاسم سلیمانی از رادیو جوان روی آنتن می رود.

امتیاز شما