امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با نصب و راه اندازی لینک رادیویی انجام شد:
با نصب و راه اندازی لینک رادیویی انجام شد:

سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه‌های رادیویی قاین و طبس در خراسان جنوبی

مشاهده ۳۲۴
۱۴۰۰/۱۰/۱۴- ۱۴:۱۳
تعداد بازدید:324

با نصب و راه اندازی لینک رادیویی، سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه‌های رادیویی قاین و طبس در خراسان جنوبی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به ضرورت سیگنال رسانی زمینی ایستگاه‌های رادیویی شهرستان‌های قاین و طبس و پرهزینه بودن اجاره مسیرهای مخابراتی، به همت اداره کل ارتباطات زمینی معاونت توسعه و فناوری رسانه لینک ها و کارت های مورد نیاز تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این پروژه دیش های مورد نیاز از ایستگاه تلویزیونی استان جمع آوری و لینک های مورد نظر توسط مسئول پروژه نصب و راه اندازی شد و با بروزرسانی ماکس های بسامد قدیمی مسیر E1 از سالن STM1 مرکز تا فرستنده‌های رادیویی طبس و قاین برقرار شد.

با راه اندازی این مسیر زمینی، صدای استانی به ایستگاه‌های قاین و طبس و صدای سراسری به ایستگاه طبس به صورت زمینی منتقل شد.

از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه باید به جمع آوری تجهیزات بدون استفاده از سایر ایستگاه‌ها، خرید کارت E1 برای رادیو SAF از بودجه استانی، نصب آنتن بر روی دکل ایستگاه تلویزیونی قاین و کابل کشی و نصب تجهیزات، لاین آپ لینک رادیویی بین ایستگاه تلویزیونی و رادیویی قاین و طبس، نصب راک، لدر کشی، کابل کشی و نصب تجهیزات در ایستگاه رادیویی قاین، نصب کارت بسامد در مرکز و ایستگاه رادیویی قاین برای انتقال صدا، نصب لینک میکرو موج 1+1 و همچنین نصب ماکس بسامد5U  قدیمی در مرکز و ایستگاه رادیویی طبس برای انتقال صدای استانی و سراسری و چندین و چند فعالیت دیگر اشاره کرد.

امتیاز شما