امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«چشمه» شبکه افق در رمضان پر آب شد

مشاهده ۲۷۸
۱۴۰۱/۰۱/۱۴- ۱۴:۴۰

برنامه زنده تلویزیونی «چشمه» ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع مسجد در قاب شبکه افق سیما نقش می‌بندد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از اقبال فراوان مخاطبان از این برنامه در سال گذشته امسال نیز برنامه تلویزیونی چشمه با رویکرد بررسی ظرفیت ها و چالش های مساجد در جامعه اسلامی روی آنتن شبکه افق می رود.

این برنامه که به تهیه کنندگی مصطفی فارویی و با حضور وی به عنوان کارشناس و با اجرای مهدی آقاموسی تهرانی، به طور ویژه به بررسی کارکرد اجتماعی مساجد از صدر اسلام تاکنون می‌پردازد.
در این برنامه موضوعاتی چون مسجد و کارکرد واقعی آن، امر به معروف و مسجد مطالبه گر، مسجد و تداوم پایداری انقلاب، مساجد و انقلاب اسلامی، مسجد و تربیت هنرمند مسلمان، مسجد و تربیت خانواده اسلامی، مسجد و خدمات اجتماعی، نقش مساجد در شکوفایی تمدن اسلامی و...، ظرفیت ها و چالش های مساجد در جامعه اسلامی‌با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف بررسی می‌شود و هر بار با تمرکز بر فعالیت شاخص یک مسجد ضمن مرور خاطرات و قصه‌های مربوطه به بررسی تجربه آن‌ها و بایدها و نبایدهای استمرارشان پرداخته خواهد شد.
«چشمه» با میان برنامه‌های متعدد و جذاب در طول ماه مبارک رمضان در ساعات قبل از افطار از شبکه افق با روزه داران همراه می‌شود.
کارگردان هنری و مجری طرح برنامه حجت الله عدالت پناه است.
همچنین مخاطبان می‌توانند با ویدئوهای کوتاه خود از اتفاق‌ها و فعالیت‌های مفید و جذاب و خدمات خوب مسجد محله خود گزارشی تهیه کنند تا با اسمشان در برنامه پخش شود.
گزارش های خلاقانه ای که معرف ویژگی‌های خاص مسجد و یا افراد و چهره‌های خاص و برجسته و فعال و ایده پرداز مسجدی و یا حتی چالش ها و مشکلات مسجد خودتان باشد.
علاقه مندان می‌توانند این برنامه را هر روز ساعت ١٨ از شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

امتیاز شما