امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه زاگرس همپای روزه داران در لحظات سحر و افطار

مشاهده ۵۵۶
۱۴۰۱/۰۱/۱۵- ۰۹:۰۰

صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متعددی را برای مخاطبانش روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حال خوب» ویژه برنامه سحر سیمای زاگرس است که به تهیه کنندگی سوسن ابراهیمی در 30 برنامه  90 دقیقه ای روی آنتن می رود.

آیتم های این برنامه شامل پخش نریشن، مناجات های امید بخشی به زبان فارسی، کردی، ترکی، عربی و .. است.

گزارش باقیات (مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها دعا می‌کنند)، گزارش شرح حال خوب ( گفت و گوی خانواده  شهید با  عارف فقید کرمانشاهی در  سحر گاه و پای سفره سحری)، گزارش ویژه دلدادگان (در دو بخش) از دیگر بخش های این برنامه به شمار می آیند.

پخش اذان صبح با تصاویری با هدف معرفی یکی از مساجد یا اماکن مقدسه و فرهنگی استان، تکایا و مساجد و حسینیه‌ها و زیارتگاه‌ها و قبور متبرکه و پخش سخنرانی علما و روحانیت معظم و ائمه جماعات استان با هماهنگی موضوع هر برنامه در یک آیتم مجزا به نام ( صبح صادق) نیز از دیگر اقدامات این ویژه برنامه سیمای استانی کرمانشاه است.

«مهمانی خدا» ویژه برنامه سحر سیمای زاگرس است که در 30 برنامه 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی بهزاد بیگلری، شامل آیتم های گزارشی، مسابقه پیامکی، تغذیه درماه مبارک رمضان، احکام روزه، پویش روزه اولی‌ها و افطاری ساده، کلام نور و مهمان روی آنتن می رود.

«بهار رحمت» ویژه برنامه سحر صدای زاگرس به تهیه کنندگی مهدی فصاحت، شامل آیتم های گزارش، تواشی، ترانه‌ها ی عرفانی، کارشناسی مذهبی و اخلاقی، تلفن مردمی، هانای دل که منجات کردی است، صحفیه سجادیه به ترجمه کردی، روزه اولی‌ها، کمک های مومنانه و ....است.

«به وقت بهشت» ویژه برنامه افطار صدای زاگرس است که به تهیه کنندگی زهرا عزیزی و با آیتم هایی چون گزارش، پیامک و تلفن، افطار کریمانه (تهیه افطاری توسط گروه‌های جهادی) گزارش از نهادهایی که برنامه‌های خاصی درخصوص اکرام ایتام دارند و نیز ارتباط با ستاد دیه درخصوص آزاد سازی زندانیان نیازمند، ادعیه، گزارش از خبرنگاران افتخاری در شهرستان‌ها و بررسی آیین و رسوم ماه مبارک رمضان درشهرستان‌ها و روستاهای استان و ...تقدیم شنوندگان می‌شوند.

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما