امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه صداوسیما در تعامل با کمیته امداد ورای سایر سازمان‌هاست

مشاهده ۵۲۳
۱۴۰۱/۰۶/۲۸- ۱۴:۱۷

پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور در صدا و سیمای استان با دکتر منتظر حجت مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن خیر مقدم با بیان اینکه نوع نگاه صدا و سیما در تعامل با کمیته امداد ورای سایر سازمان‌هاست خاطر نشان کرد: یکی از نهاد‌هایی که در محرومیت زدایی نقش مؤثری در جامعه ایفا می‌کند کمیته امداد است و باید با برنامه ریزی مدون و کارآمد در زمینه محرومیت زدایی به آن کمک کرد.
منتظرحجت افزود: از آنجایی که وظیفه ذاتی صدا و سیما انعکاس رخدادهایی است که در جامعه اتفاق می‌افتد امیدواریم با انعکاس عملکرد سازمان‌های مختلف به ویژه کمیته امداد تکلیف خود را در آگاه سازی مردم انجام دهیم.

پیمان ترکمانه نیز ضمن تبریک انتصاب منتظر حجت به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به نقش تاثیرگذار رسانه در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: یکی از موضوعات تاثیرگذار،  حضور چشمگیر مردم استان در برنامه‌های مختلف کمیته امداد و همچنین افزایش مشارکت‌های مردمی در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد طی سال های گذشته مانند جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها و ... است که نتیجه همکاری تنگاتنگ با صدا و سیمای استان بوده و امید است در دوره انتصاب جنابعالی این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته باشد و به انسجام بیشتر برسد.

تصاویر

امتیاز شما