امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در ورزش بدون ویرایش بشنوید؛
در ورزش بدون ویرایش بشنوید؛

نشست خبری رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور خبرنگاران

مشاهده ۱۷۱
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۰۹:۴۱
تعداد بازدید:171

برنامه «ورزش بدون ویرایش» با هدف تحلیل جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه، بیست‎ونهم تیر با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال نشست خبری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی گفت‎وگو با هدف توجه به حوزه ورزش که از موضوعات قابل توجه بخش عمده ای از مخاطبان این شبکه است، برنامه‎ای را با عنوان «ورزش بدون ویرایش» روی آنتن می‌برد.

حسینی‌ارجمند که تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد با بیان اینکه این برنامه با هدف تحلیل جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه با حضور صاحب‌نظران و مدیران ورزشی از طیف‌های مختلف تقدیم مخاطبان می‌شود، گفت: این برنامه بیست‎ونهم تیر با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال به صورت نشست خبری برگزار می‎شود. وی در ادامه اظهار داشت: رامین احمدی طباطبایی (رئیس فدراسیون بسکتبال)، و خبرنگاران خبرگزاری  فارس، ایسنا، باشگاه خبرنگاران و صداوسیما از میهمانان این نشست خبری هستند.

علاقه‌مندان به تحلیل‎های ورزشی می‌توانند برنامه «ورزش بدون ویرایش» را شنبه‌ها ساعت ۱۶ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز از رادیو گفت و گو بشنوند.  سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نیز برای تماس مخاطبان با این برنامه درنظر گرفته شده است.

امتیاز شما