امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

نسیم رمضان در «مانگی گولان»

مشاهده ۱۲۹۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۵:۲۹

ویژه برنامه زنده و ترکیبی «شب ‎های رمضان» با نام کردی «مانگی گولان» (ماه گل) حال ‌و هوای معنوی ماه مبارک رمضان را برای کانال کردی شبکه سحر به ارمغان آورده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شب ‎های رمضان» با دعوت از میهمانانی از گروه‌های مختلف جامعه در 33 برنامه 50 دقیقه ‎ای به صورت زنده پخش می ‎شود.
در بخش مسابقه ویدئویی این برنامه نیز مخاطبان می‎توانند از اجرای  مناجات و  سرود، سفره ‌های سحر و افطار در جمع‎ های خانوادگی با آداب و رسوم منطقه زیستی خود عکس و فیلم تهیه کرده است و برای برنامه ارسال کنند که در آخرین ویژه برنامه روز عید فطر، صاحبان بهترین آثار ارسالی، به استودیوی برنامه دعوت خواهند شد. آهنگ ‎های درخواستی، کلیپ و نماهنگ و مصاحبه با کارشناسان کرد از بخش ‎های دیگر این برنامه به شمار می‌آید. میهمان امشب یکشنبه 7 اردیبهشت برنامه «شب‌ های رمضان» عکاس برجسته‌ای است که ابتدای برنامه کلیپی از فعالیت وی پخش می‎ شود. لقمان رحیمی عکاس حرفه‌ای است که جوایز متعدد ملی و بین‌المللی دارد. 
«شب‌های رمضان» به تهیه‎کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیم، هر شب ساعت 22:45 روی آنتن کانال کردی شبکه جهانی سحر می‎ رود.

امتیاز شما