امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتخار آفرینی شبکه جهانی سحر در رویداد رسانه ای تبریزنگار

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۲/۱۰/۱۹- ۱۲:۰۷

خبرنگار شبکه جهانی سحر به عنوان چهره برگزیده بخش چند رسانه ای در دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دومین جشنواره رسانه ای تبریز نگار با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه برگزار و در مراسم اختتامیه این جشنواره، "احد یگانه"، خبرنگار کانال آذری شبکه جهانی سحر به عنوان چهره برگزیده بخش چندرسانه ای مورد تجلیل قرار گرفت و از سوی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز لوح سپاس دریافت کرد.

گفتنی است گزارش خبرنگار شبکه سحر در خصوص "شهریار و تبریز " بوده که در بخش چند رسانه ای جشنواره تبریز نگار تجلیل شده است.

در لوح سپاس آمده است: «تبریز شهر جریان‌سازی رسانه‌ای، مرهون حضور تلاشگران عرصه آگاه‌سازی و مطالبه‌گری بوده و هست و کوشیده در بستر شور و شعور مردمانش، زمینه ساز گام برداشتن در مسیر قله‌های صعب باشد سخن گفتن، نوشتن و به تصویر کشیدن تبریز، فعلی است عظیم که به مدد فعالان رسانه‌ای و در آوردگاه محترم "تبریز نگار" در دومین منزل مقصود رسیده و راهی منزل جدید است.

فعال محترم رسانه‌ای جناب آقای "احد یگانه" رویداد رسانه‌ای تبریز در حالی دومین تجربه حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت که همراهی همدلانه همکاران گرانمایه رسانه‌ای با خادمان صدیقه شهر، راهگشای شناخت بهتر راه و رسم تبریز و ترسیم مسیری درخشان بر آن شد.

حضور درخشان و ماندگار شما به عنوان چهره برگزیده در بخش شهریار و تبریز در دومین رویداد رسانه‌ای تبریز نگار را ارج نهاده و دوام حضور اثربخش تان بر لوح افتخارات تبریز عزیز را از درگاه ایزد یکتا خواستاریم.»

امتیاز شما