امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بچه‌های مسجد به رادیو فرهنگ می‌آیند

مشاهده ۴۷۰
۱۳۹۹/۰۲/۲۹- ۰۲:۲۵

برنامه «بچه‌های مسجد» هر شب با محور معرفی فعالیت و برنامه‌های مساجد کشور به عنوان یک پایگاه فرهنگی و مذهبی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در بسیاری از استان‌ها نماز جماعت برگزار نمی‌شود،  اما این مساله باعث تعطیلی مساجد نشده است. بر همین اساس رادیو فرهنگ در برنامه «بچه‌های مسجد» از  فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان و در دوره کرونا گزارش می‌دهد. گفتنی است مسجد به عنوان محور فعالیت‌های دینی و انقلابی در دوران دفاع مقدس، نقش اساسی در پشتیبانی، تربیت و اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل داشت و امروز هم محور سلامت و مواسات است و در مقابله با ویروس کرونا و ترویج فرهنگ بهداشت عمومی و رزمایش کمک مومنانه فعالیت دارد.

اقدامات انجام گرفته در مساجد با محور ترویج فرهنگ سلامت و همچنین اقداماتی از قبیل مشارکت در تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و ضدعفونی معابر، مساجد، مراکز و فضاهای آموزشی و محلات و همچنین برنامه‌هایی با محور معنویت و انفاق و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، کمک به فقرا و مستمندان و تلاش بر فرهنگ‌سازی مواسات بین مردم از جمله موضوعاتی است که در معرفی فعالیت‌های مساجد در برنامه «بچه‌های مسجد» مطرح می‌شود.

برنامه «بچه‌های مسجد» را هرشب ساعت 23:10 روی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

 

امتیاز شما