امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

از نظارت بر طراحی تا تولید پوشاک ایرانی_اسلامی

مشاهده ۵۰۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۸- ۰۹:۱۶

شبکه رادیویی گفت و گو ویژه برنامه «گفت‎وگوی فرهنگی» را با موضوع «عفاف و حجاب» تقدیم شنوندگان می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. از این رو برنامه به مناسبت این روز با برنامه «گفت‎وگوی فرهنگی» به طرح موضوعات و مباحث فرهنگی روز جامعه می‎پردازد و در تعامل با کارشناسان حوزه فرهنگ این مبحث را بررسی می‎کند.
این برنامه در هفته «عفاف و حجاب» از ۱۴تا ۲۱ تیر متناسب با جامعه مخاطبان، ماموریت‌های خود و تمهیدات رسانه‎ای، ویژه برنامه‌هایی را برای پخش درنظر گرفته است.
ویژه برنامه «گفت‎وگوی فرهنگی» به‎صورت پرونده‎ای، موضوع «عفاف و حجاب» را با بررسی موضوعات سیاست‎های کلان گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و نگاهی به عملکرد مسئولان در این حوزه با رویکرد مطالبه‌گرایانه روی آنتن می‌برد و محورهای ولنگاری فرهنگی و آسیب‌های بدحجابی در جامعه واکاوی می‎کند.
بررسی نقش نهادهای ذیربط در این حوزه، چالش‌ها و راهکارها حجاب و عفاف و مدگرایی، حجاب و فضای مجازی و حیا زدایی، آسیب‌شناسی قوانین، سیاست‌ها و اقدامات حوزه زنان و خانواده در چله اول انقلاب و بایسته‌های چله دوم انقلاب در چله اول انقلاب و بایسته‌های چله دوم انقلاب نیز از دیگر محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‎شود. حمیدرضا نیک طبع (بیر بخش صنعت کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد) و حجت‎الاسلام علیرضا فجری(کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی، دبیر میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی) از میهمانان امشب «گفت‎وگوی فرهنگی» هستند که موضوع نظارت بر طراحی تا تولید پوشاک ایرانی_اسلامی و ارتباط آن با معیار حجاب را تحلیل می‌کنند. برنامه«گفت‎وگوی فرهنگی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

امتیاز شما