امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو فرهنگ، کنار اهالی تئاتر در جشنواره فجر

مشاهده ۳۴۱
۱۳۹۹/۱۰/۱۵- ۱۵:۵۰

در دیدار مدیر رادیو فرهنگ و دبیر سی و‌ نهمین جشنواره تئاتر، بر حمایت رسانه ای رادیو فرهنگ با اهالی تئاتر به ویژه در سی ‌‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار پیشنهاد داد: می توان اختتامیه تئاتر را به شکل خیابانی در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی برگزار کرد و در افتتاحیه نیز قدردانی از پیشکسوت ها انجام شود.
وی تاکید کرد: رادیو فرهنگ ظرفیت پخش زنده افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را در دو‌ بخش رادیویی و تصویری در فضای مجازی دارد و می تواند همراه با اهالی تئاتر باشد و این رویداد فرهنگی را پوشش رسانه ای دهد.
حسین مسافر دبیر سی و‌ نهمین جشنواره تئاتر در در آستانه این دیدار گفت: هدف از برگزاری جشنواره، توجه به وضعیت معیشتی هنرمندان، تقویت روحیه مردم در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و‌ گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به احتمال استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ ها در «تئاتر فجر ۳۹»برای حضور مخاطبان اذعان داشت: در حال حاضر استفاده از نصف ظرفیت سالن‌ ها را در قالب یک روش پیشنهادی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه داده ایم و منتظر پاسخ هستیم.
حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره تصمیم‌ گیری درباره نحوه برگزاری این دوره از جشنواره با توجه به شرایط و محدودیت‌ های کرونایی، گفت: بهره گیری از جشنواره تئاتر مقاومت در برگزاری آنلاین جشنواره مقاومت باعث شد به فکر پخش رسانه ای هم باشیم.
دبیر سی نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود به طور مسلم جشنواره سی و نهم تئاتر فجر را نمی توانیم حضوری اجرا کنیم و‌ با بررسی ظرفیت های رسانه ملی و فضای مجازی برای اجرای آن تصمیم گیری می‌ شود.
وی در ادامه گفت: در این جشنواره بخشی به عنوان سرباز انقلاب داریم که درخصوص ویژگی‌ های سردار سلیمانی و در بخش عمومی اختصاص به آیین‌ ها در اقوام و فرهنگ ها می‌ پردازیم که در این بخش ها رادیو فرهنگ به طور ویژه می تواند ما را همراهی کند.

امتیاز شما