امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پوشش خبری کانال آذری شبکه جهانی سحر از؛
پوشش خبری کانال آذری شبکه جهانی سحر از؛

«عملیات طوفان الاقصی»

مشاهده ۳۸۰
۱۴۰۲/۰۷/۱۸- ۱۴:۲۷
تعداد بازدید:380

کانال آذری شبکه جهانی سحر در فضای رسانه‌های اجتماعی خود به موضوع عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از آغاز عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی، علیه  رژیم متجاوز صهیونیستی در پاسخ به بیش از 7 دهه تجاوز و اشغالگری، کانال آذری شبکه جهانی سحر در فضای رسانه‌های اجتماعی خود به صورت ویژه برای مخاطبان خود از طریق انتشار پست هایی با محتوای " عملیات طوفان الاقصی" ، انتشار ویدئو و گفت و گو های آنلاین مخاطبان خود را با این عملیات ویژه همراه کرده است.

از جمله ، گفت و گوی آنلاین با آمنه حسین آوا، استاد حوزه علمیه با موضوع نحوه ی پیدایش صهیونیسم و وظیفه کنونی مسلمانان درمقابله با رژیم متجاوز صهیونیستی ، گفت و گو با جعفر بابایو، با موضوع تفاوت دیدگاه ملت و دولت جمهوری آذربایجان در موضوع فلسطین و پخش گزارش زنده از شادی مردم ایران در میدان فلسطین تهران از پیروزی مقاومت را در اختیار مخاطبان آذری زبان خود گذاشته است.

 همچنین این کانال در فضای مجازی خود در خصوص اطلاعیه لغو پروازهای باکو - تل آویو، مواضع متفاوت ترکیه، مصر و عربستان در خصوص عملیات "طوفان الاقصی" مطالبی را برای مخاطبان و علاقه مندان بارگذاری کرده است.

امتیاز شما