امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

خیز جریان‌های سیاسی برای مشارکت در انتخابات

مشاهده ۱۱۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۱۱:۵۷

ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو»، دوشنبه ۲۵ دی به موضوع خیز جریان‌های سیاسی برای مشارکت در انتخابات می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پنجمین برنامه «شش در دو» رادیو گفت و گو که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، «علی اصغر شفیعیان مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی انصاف نیوز» و «مهدی امامقلی روزنامه نگار ، حقوقدان و کارشناس مسائل سیاسی» ورود جدی جریان‌های سیاسی و برخی شخصیت های رسانه ای و سیاسی در عرصه انتخابات را مورد بررسی قرار خواهند داد.

گفتنی است؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از رادیو گفت و گو و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، و روزنامه جام‌جم است و روزهای دوشنبه به‌صورت هفتگی استودیو شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید ، و به صورت تصویری ، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش و همچنین بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳,۵مگاهرتز رادیو گفت‌وگو قابل دریافت است.

نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.

مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفت وگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.

امتیاز شما