امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو گفت‌وگو با همکاری روزنامه جام‌جم؛
رادیو گفت‌وگو با همکاری روزنامه جام‌جم؛

عصر جام‌جم کلید خورد

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۱۲:۳۴
تعداد بازدید:135

ویژه‌برنامه «عصر جام‌جم» به نقش احزاب و جریانات سیاسی در انتخابات می‌پردازد، تا زمینه‌ای برای ایجاد شفافیت و پاسخ به پرسش‌های مردم دراین‌خصوص باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی و پایگاه خبری-تحلیلی رادیو گفت‌وگو ، این روزها شور و هیجان زیادی در تمامی‌گروه‌های سیاسی و البته رسانه‌های داخلی و خارجی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به وجود آمده، در آستانه این رویداد ملی و به‌منظور تبیین و روشنگری سیاسی در جامعه رسانه‌ها تلاش دارند پیشتاز این حوزه باشند، رادیو گفت‌وگو نیز به‌عنوان یکی از رسانه‌های میدان‌دار در جریانات سیاسی همواره محلی برای شنیدن صدای اندیشه‌های تفکرات مختلف و احزاب گوناگون بوده، تا بتواند فرصت شناخت درست و در نهایت انتخاب مناسب را برای مخاطبان خود ایجاد کند، این روزها شاهد تولد یکی دیگر از مجموعه‌های مناظره محور در رادیو گفت‌وگو هستیم که بگفته‌ی مدیر این شبکه رادیویی در جریان استقبال مخاطبان از این طیف برنامه‌های طراحی و یکشنبه ۲۴ دی‌ماه به روی آنتن می‌رود.

رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر رادیو گفت‌وگو که مسئولیت ستاد انتخابات معاونت صدا را نیز بر عهده دارد، در توضیح این برنامه گفت: نظر به استقبال مخاطبان از برنامه‌های مناظره محور رادیو گفت‌وگو، برنامه‌ای مشترک با روزنامه جام‌جم طراحی و به مرحله تولید رسید.

وی ادامه داد: این برنامه که به‌صورت زنده از محل روزنامه جام‌جم پخش خواهد شد با عنوان «عصر جام‌جم» به گفت‌وگو با نمایندگان احزاب و جریانات سیاسی و سهم آنها در افزایش مشارکت مردم می‌پردازد و تلاش دارد، تا با دعوت از چهره‌های سیاسی از گرایش‌های مختلف و انجام مناظره بین آنها فضای شفاف‌تری در آستانه انتخابات به مردم ارائه کند. در این برنامه اهمیت مجلس برای اداره کشور به مردم نشان داده می‌شود.

مدیر رادیو گفت‌وگو خاطرنشان کرد: برنامه «عصر جام‌جم» به این موضوع می‌پردازد که سیاست از راه صندوق رأی می‌گذرد نه از خیابان، و چطور می‌توانیم با حضور مردم در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی قوانین بهتر برای اداره کشور را وضع و بر اجرای آن نظارت کرد، همچنین باید تأکید کرد، ازآنجاکه رسانه امروز به‌عنوان یکی از ارکان نظام بین‌الملل آیینه تمام‌نمای حکومت‌هاست، رادیو گفت‌وگو می‌کوشد تا با طراحی برنامه‌های تحلیلی - تبیینی، خط بطلانی بر تلاش رسانه‌های بیگانه به‌منظور ناکارآمدی‌شان دادن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران بکشد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برنامه عصر جام‌جم را یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۴: ۳۰بصورت زنده و مستقیم از طریق موج fm ردیف ۱۰۳. ۵ مگاهرتز و یا برنامه کاربردی ایرانصدا دریافت و شنونده این شبکه رادیویی باشند. این برنامه به تهیه کنندگی فریدون نخستین ماهر و کارشناسی و اجرای مصطفی صادقی پخش می‌شود.

امتیاز شما