امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

مناظره انتخاباتی سعید لیلاز و وحید شقاقی در «شش در دو»

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۲- ۱۲:۰۸

سعید لیلاز و وحید شقاقی روز دوشنبه دوم بهمن۱۴۰۲ در ویژه‌ برنامه انتخاباتی «شش در دو» به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ششمین برنامه شش در دو که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، سعید لیلاز استاد دانشگاه و تحلیلگر اقتصادی و وحید شقاقی اقتصاددان و رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی‌پیرامون موضع تأثیر هر رأی در حل مشکلات اقتصادی کشور به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

این برنامه با چاشنی مسائل مهم اقتصادی از جمله معیشت و مسائل مربوط به تحریم‌ها با دو نگاه متفاوت از حوزه سیاست و اقتصاد برگزار خواهد شد و مسائل مهم بودجه‌ای و برنامه‌های توسعه‌ای و نقش مجلس در آن مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ویژه‌برنامه انتخاباتی شش در دو، کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو گفت‌وگو و روزنامه جام‌جم است که روزهای دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به‌صورت تصویری از نرم‌افزار کاربردی ایرانصدا پخش می‌شود. نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.

امتیاز شما