امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در سرزمین من رادیو فرهنگ؛
در سرزمین من رادیو فرهنگ؛

بررسی ابعاد مختلف حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی و تنبیه متجاوز

مشاهده ۹۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۰۷:۳۶

برنامه «سرزمین من» امروز یکشنبه ۲۶ فروردین با موضوع بررسی تاثیر حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی و تاثیر آن در ابعاد مختلف از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مجله رادیویی، محمدرضا مختاری اصفهانی؛ نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر به بیان رویدادهای تاریخی ۲۶فروردین می‌پردازد.
گفتگو با دکتر رضا قریبی پژوهشگر تاریخ درباره تاثیر حملات ایران در تقویت روحیه گروه‌های مقاومت بخشی دیگر از این برنامه است. گفتگو با ‏دکتر جواد منصوری پژوهشگر تاریخ در خصوص اهمیت پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی ‌و گپ و گفتی با دکتر قنادباشی کارشناس سیاسی در خصوص تاثیر حملات ایران بر پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی از جمله بخش هایی است که در سرزمین من امروز رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
همچنین محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی در خصوص تاثیر حملات ایران بر وجهه رژیم صهیونیستی مطالبی را بیان می‌کند. عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق با عنوان عملیات «وعده صادق» و با رمز «یا رسول الله(ص)» شامگاه دیشب ( شنبه ۲۵ فروردین) اجرا شد و ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

برنامه «سرزمین من» را به تهیه کنندگی و نویسندگی محمدرضا حاج حیدری ‌و گویندگی سید دانیال معنوی ساعت ۱۳ از گروه تاریخ و اندیشه شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما