امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی عملیات وعده صادق در سرزمین من رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۲۸- ۰۹:۱۵

برنامه« سرزمین من» امروز سه شنبه۲۸ فروردین با موضوع بررسی ابعاد مختلف خصوص عملیات وعده صادق از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مجله رادیویی محمدرضا مختاری اصفهانی؛ نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها» به بیان رویدادهای تاریخی ۲۸ فروردین می‌پردازد.

عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق با عنوان عملیات «وعده صادق» و با رمز «یا رسول الله(ص)» شامگاه ( شنبه ۲۵ فروردین) اجرا شد و ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد در همین زمینه امروز با دکتر مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص عملیات وعده صادق گفتگو می‌شود.

همچنین محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی در خصوص تحولات تاریخی مطالبی را بیان می‌کند. گفتگو با دکتر کارگر مشاور معاونت میراث فرهنگی درباره اهمیت و نقش موزه مقاومت و دفاع مقدس از دیگر بخش های این برنامه است. سوال تعامل مردمی‌برنامه به معرفی بزرگترین خانه خشتی جهان اختصاص دارد.

برنامه «سرزمین من» را به تهیه کنندگی و نویسندگی محمدرضا حاج حیدری ‌، اجرای کارشناسی محمدعلی مومنی و گویندگی سید دانیال معنوی ساعت ۱۳ از گروه تاریخ و اندیشه شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما