امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سروش، منتشر کرد
سروش، منتشر کرد

انتشار مجموعه شعر «دلتنگم و می‌دانی» در سروش

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۰/۰۶/۲۱- ۱۳:۱۴
تعداد بازدید:179

انتشارات سروش چاپ نخست مجموعه شعر «دلتنگم و می‌دانی» سرودۀ مریم زندی را با تصویرگری ناهید مظفری برای گروه سنی نوجوان منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  مجموعه شعر «دلتنگم و می‌دانی» با نزدیک شدن به دنیای نوجوانان و درک موقعیت‌هایی که یک نوجوان در جهان اطرافش با آن روبرو می‌شود، شعرهایی با مضمون عشق، طبیعت، اعتراض، دلتنگی، چشم انتظاری و... را با زبانی روان و کلماتی آشنا با دنیای نوجوانان به نمایش می‌گذارد.

شاعر با زاویه دیدی متفاوت غلبه دنیای شهری، نادیده گرفته شدن طبیعت، نگرانی‌ها، دلخوشی‌ها، عشق‌های ناگهانی، آرزوها و بهانه‌ها را با کلماتی شاعرانه و دلنشین در قالب‌های نیمایی و چهارپاره به تصویر می‌کشد.

از مریم زندی تا کنون کتاب‌های؛ دفتر گل باز شد و حوصله‌ام‌ پیش تو جا مانده است برای نوجوانان و مجموعه‌های مشق آسمان، تولدت مبارک‌، خرسم یکی یکدانه است و وقت گل برف برای کودکان به چاپ رسیده است.

چاپ نخست این کتاب در 40 صفحۀ رقعی مصور، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 30.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما