امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت هفته بسیج با همکاری صدا و سیما

مشاهده ۴۴۹
۱۴۰۰/۰۸/۲۴- ۱۱:۳۳

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل در نشست با فرماندهان سپاه استان از آمادگی کامل این رسانه به منظور گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای اردبیل با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته بسیج از طریق صدا و سیما و ظرفیت‌های فضای مجازی پوشش داده می‌شود، گفت: هفته بسیج فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار بسیج مستضعفان و تجدید میثاق با حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است. ملااحمدی افزود: هفته بسیج در واقع فرصتی برای حرکت بزرگی است که به وسیله امام راحل (ره) در کشور پایه گذاری شد. وی همچنین گفت: حضور بسیجیان در همین روز‌های مقابله با ویروس کرونا به تمام مردم دنیا ثابت کرد که هر جا لازم باشد بسیجی با تفکر کمک به هم‌نوع حضور فعال دارد و ایثار و از خودگذشتگی را سر لوحه تمام امور قرار می‌دهد.

حجت الاسلام فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل هم گفت: گروه‌های جهادی به صورت خودجوش به منظور محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیار بزرگ و مهمی انجام داده‌اند. حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: از افرادی که در عرصه رسانه به ویژه صدا و سیما قدم برمی‌دارند تشکر می‌کنیم و خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه وجود دارد که در سایه این تلاش‌ها موفقیت‌های بزرگی حاصل شده و اصلی‌ترین مقاصدی که به دنبال داریم اعتلای دستیابی به اهداف مورد نظر در افکار بسیجی است.

سرهنگ شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده ۶۰۰ برنامه در نواحی مختلف استان با محوریت گام دوم انقلاب برگزار می‌شود که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به کمک مومنانه طرح شهید سلیمانی، گام پنجم واکسیناسیون عمومی‌ و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد. وی تصریح کرد: سیاست‌های کلی برای هفته بسیج با بهره‌گیری از تدابیر فرمانده کل قوا برنامه‌ریزی شده و نقش‌آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب و گفتمان سازی و سند اعتلای بسیج در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و بهره‌گیری حداکثری از رسانه و پیش‌بینی برنامه‌های مختلف اولویت ما خواهد بود. سرهنگ عبدی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، اقشار مختلف بسیج، صدا و سیما و بسیج سازندگی و اقشار ۲۲ گانه بسیج و نواحی پایگاه‌های مقاومت در سطح استان برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند که غالباً به صورت مجازی و حضوری خواهد بود. وی افزود: استفاده از سامانه شبکه شاد برای اجرای برنامه‌های دانش‌آموزان، جهادگران و کاروان‌های بسیجی برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم و تقدیر از فعالان گروه‌های حاج قاسم سلیمانی از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

امتیاز شما