امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

محمدرضا قدمی‌ به سمت مدیر دفتر رئیس سازمان صدا و سیما منصوب شد

مشاهده ۱۱۱۲
۱۴۰۱/۰۶/۲۱- ۱۲:۵۹

رئیس سازمان صدا و سیما با صدور حکمی محمدرضا قدمی را به سمت "مدیر دفتر رئیس سازمان صدا و سیما" منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن حکم پیمان جبلی، به این شرح است:

«بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای محمد رضا  قدمی
نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر دفتر رئیس سازمان» منصوب می‌نمایم.
انتظار می رود در اجرای دقیق، کامل و به هنگام دستورات عادی و کارهای ویژه ارجاعی و پیگیری آن تا حصول نتیجه با استفاده از همه ظرفیت ها، امکانات، همچنین تنظیم روابط درون سازمانی و برون سازمانی رئیس سازمان، اهتمام ویژه ای داشته باشید.
از زحمات و تلاش های خالصانه جناب آقای محمدعلی صائب در دوره تصدی این سمت تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب عالی را خواستارم.
پیمان جبلی
رییس سازمان»

خاطرنشان می‌شود "محمد رضا قدمی" دانش آموخته علوم ارتباطات اجتماعی سابقه سال ها فعالیت در رسانه ملی را در کارنامه دارد. همکاری با شبکه سه سیما و معاونت توسعه و فناوری از جمله سوابق وی می‌باشد.  محمد رضا قدمی از سال ۱۳۸۸ در راستای گسترش شبکه سحر به معاونت برون مرزی (شبکه سحر) منتقل گردید و سه سال نیز به عنوان مدیر آرشیو این شبکه فعالیت داشت. وی همچنین از اسفند ماه سال  1397 با حکم  دکتر جبلی معاونت برون مرزی اسبق، عازم کشور افغانستان شد و به عنوان مدیر دفتر برون مرزی که مسئولیت خبرنگاران رادیو دری و پشتو و دفتر پرس تی وی و شبکه العالم و برنامه‌های آی فیلم دو، ویژه افغانستان و تغذیه خبری خبرگزاری ایران پرس را بر عهده دارد، همکاری داشت.

امتیاز شما