امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناس مسائل منطقه:
کارشناس مسائل منطقه:

ظرفیت ناشناخته سلاح‌های مقاومت، عامل ترس و وحشت رژیم صهیونیستی

مشاهده ۱۱۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۷- ۰۹:۰۸
تعداد بازدید:115

سید رضا صدرالحسینی با بیان این موضوع که رژیم صهیونیستی از ظرفیت تسلیحاتی حماس و حزب‌الله آگاه نیست، گفت: این موضوع باعث نگرانی و هراس دوچندان رژیم صهیونیستی می‌شود و این در حالی است که آن‌ها مدعی نابودی حماس و مقاومت بودند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص ایجاد موازنه وحشت در جبهه شمالی با سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل منطقه به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

 سیدرضا صدرالحسینی با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی گفت: حزب‌الله دارای یک‌سری سلاح‌های متعارف است که در طول ایام ۱۱۰ روز گذشته از آنها برای کور و کر کردن رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی استفاده کرده است.

این کارشناس مسائل منطقه اشاره کرد: حزب‌الله سلاح‌هایی در اختیار دارد که توسط خودشان ساخته شده است و خیلی از آنها را هم رونمایی نکرده است که نمونه آن را در نابودی تانک‌های مرکاوا می‌توان مشاهده کرد و بنابراین توان و قدرت حزب‌الله در به‌کاربردن سلاح‌های ناشناخته، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است.

این کارشناس مسائل منطقه با یادآوری این موضوع که رژیم صهیونیستی چهارمین کشور از نظر تسلیحات نظامی در جهان و نخستین کشور در غرب آسیا است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از امکانات و پشتیبانی‌های ناتو و در رأس آنها آمریکا بهره می‌برد؛ اما علی‌رغم این مسئله، آنها از توان و قدرت حزب‌الله وحشت دارند.

صدرالحسینی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو از رشادت و شجاعت حزب‌الله در به‌کاربردن سلاح‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی گفت و بیان کرد: تلفیقی از قدرتمندی امکانات، شجاعت و اعتقاد راسخ به هدف از سوی حزب‌الله، موجب شده است رژیم صهیونیستی از حزب‌الله وحشت داشته باشد.

 وی با بیان این موضوع که رژیم صهیونیستی از ظرفیت تسلیحاتی حماس و حزب‌الله آگاه نیست اشاره کرد: این موضوع باعث نگرانی و هراس دوچندان رژیم صهیونیستی می‌شود. یکی از ادعاهایی که ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو مطرح کرد، نابودی سلاح‌های حماس بود؛ اما شاهد هستیم به‌هیچ‌وجه حتی نزدیک به این هدف و خواسته خود هم نشده است.

 این کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: آمریکا همواره در فروش سلاح به کشورهای عربی منطقه، تفاوت قابل‌توجهی بین امکاناتی که به آنها می‌فروخت با امکانات و تسلیحاتی که به رژیم صهیونیستی ارائه می‌داد قائل بوده است تا مراقب باشد موازنه قدرت از بین نرود.

امتیاز شما