امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در رادیو گفت‌وگو مطرح شد؛
در رادیو گفت‌وگو مطرح شد؛

مسئولان استان قم؛ پیشگام رفع مشکلات مردم در دهه فجر

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۲:۱۴
تعداد بازدید:146

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تاکید کرد که مسئولان استان در ایام الله دهه فجر و قبل از آن در میان مردم حاضر بوده و مشکلات آن‌ها را احصا کرده و حل و فصل می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احمد حاجی زاده در مصاحبه با برنامه صبح وگفتگو با اشاره به جلسات شورای اداری گفت: این جلسات با حضور مدیران و نمایندگان مردم برگزار می‌شود و سعی داریم این ما باشیم که سراغ مردم می‌رویم.

وی با بیان این که در طول زمان انقلاب در یادها نیست که این گونه مدیران در اقدامی همسو و هم جهت بوده و حضور داشته باشند، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد مصوبه وجود داشته تا دستگاه‌ها مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

حاجی زاده با تاکید بر این که مسئولان قم سعی دارند به سراغ مردم بروند به جای این که مردم پشت در اتاق مسئولان بنشینند، افزود: این مسئله ناشی از نفس امام است و اگر به شخصیت ایشان نپردازیم، در حق خودمان کم لطفی کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: آن‌هایی که دوران قبل از انقلاب را درک کرده‌اند، می‌دانند چه اتفاق عظیمی رخ داده است.

وی افزود: باید بر آمارها تمرکز کرده و اطلاع رسانی کنیم و حتی اگر نرخ سواد را مقایسه کنیم، در می‌یابیم در دوران شاه ۴۸ درصد مردم با سواد بودند و این نرخ امروز به ۹۴ درصد رسیده است.

حاجی زاده با اشاره به درصد کم سواد در روستا‌ها اظهار کرد: اگر بخواهیم عظمت انقلاب را بیان کنیم، باید نسبت به این شاخص‌ها مقایسه‌ای با گذشته داشته باشیم.

وی جایگاه کنونی نظام را یادآوری کرد و افزود: ما جنگ را درک کردیم و کودکان کم سن و سال به درجات بالایی رسیده بودند و در جبهه‌ها حضور یافتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان این که چنین مسائلی باید برای نسل جوان اعلام شود، گفت: خدمات گاز و برق و آب هم بعد از انقلاب بیشتر به مردم ارائه می‌شود و انسان مات و مبهوت می‌ماند که خداوند چه برکتی به این رزمندگان‌ها داده بود که هر یک به درجات والایی رسیدند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: ما اقدامات دهه فجر را نیز به مردم واگذار کردیم و همه مساجد شهر قم فعال است و مشکلات مردم را حل و فصل می‌کنیم و البته این رفع مشکلات معطوف به دهه فجر نیست و دولت از قبل چنین برنامه‌ای را ریخته است.

وی افزود: جلساتی برگزار کرده و مدیران را احضار می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم وقت صرف می‌نماییم و در این مدت مشکلات و گرفتاری‌های هر منطقه و محله را حل کرده و سپس خدمت مردم می‌رسیم و گزارش می‌دهیم.

حاجی زاده در رادیو گفت‌وگو گفت: نمایندگان هم با مردم ارتباط دارند تا در این زمینه پاسخگوی مردم باشیم و در دهه فجر پروژه‌های خوبی از سوی شهرداری قم طرح ریزی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه فجر گفت: پروژه‌های شهری و روستایی بسیاری در نظر گرفتیم.

امتیاز شما