امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت‌وگوی صمیمانه عوامل رادیو انقلاب با مخاطبان ۱۶۲
گفت‌وگوی صمیمانه عوامل رادیو انقلاب با مخاطبان ۱۶۲

شبهه‌زدایی از ذهن جوان نسل پنجمی

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۲- ۱۵:۴۹
تعداد بازدید:186

عوامل برنامه «رادیو انقلاب» با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (162) رسانه ملی، بی واسطه و به صورت زنده و مستقیم با مخاطبان خود گفت‌وگو کرده و به سوالات آنان پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو انقلاب گفت: اگر در رساندن پیام برنامه به جوانان موفق نشویم، به وظیفه‌مان عمل نکرده‌ایم. شبهه‌زدایی از ذهن جوان امروز از وظایف مهم رسانه است. 

وی ادامه داد: ساخت برنامه‌های مناسبتی چون رادیو انقلاب، سهل ممتنع است. در نگاه نخست شاید ساخت برنامه‌های مناسبتی آسان به نظر برسد در حالی‌که همین برنامه به پژوهش‌های عمیق و مخاطب‌شناسی گسترده نیاز دارد. 

کوچک‌زاده گفت: در رادیو انقلاب هیچ کس را فراموش نکرده‌ایم، در این برنامه برای تمام قشرها از جمله نوجوانان، جوانان و زنان برنامه‌سازی کرده‌ایم. برای جوانان برنامه سه ساعته در نظر گرفته‌ایم تا به روند شبهه‌زدایی کمک کند.

مدیر رادیو انقلاب در خصوص برنامه‌سازی برای نسل پنجم انقلاب گفت: تشکیل یک گروه از نسل پنجمی‌ها و تکثیر آن‌ها از جمله اهداف رادیو انقلاب است که به لطف خدا موفق عمل کرده‌ایم. 

در این نشست سیده فاطمه علیقلی، سردبیر رادیو انقلاب هم گفت: این حجم از تماس تلفنی موجب دلگرمی و بهترین پشتوانه گروه برنامه‌ساز است. وی ادامه داد: تماس‌های شنوندگان حاکی از این امر است که قدم‌های برداشته خوب است، ولی کافی نیست و اگر نقدی هم باشد، سازنده است.

نوشین رهگذر سردبیر رادیو انقلاب گفت: با شنیدن دغدغه‌های شنوندگان از اینکه شنونده تخصصی داریم، خوشحالم. شنوندگان از احوال مجریان سال‌های قبل برنامه سوال می‌کردند و این جویای احوال نشان می‌دهد این صداست که می‌ماند و این برنامه جایگاه خود را باز کرده و مخاطبان خاص دارد.

فرهاد دهنوی از تهیه‌کنندگان رادیو انقلاب گفت: رادیو در دسترس‌ترین وسیله است و می‌توانیم حسمان را صادقانه برسانیم و از اینکه تا این حد شنیده شده‌ایم، لذت بردم.

بهزاد محمودزاده، تهیه‌کننده هم گفت: رادیو را نمی‌توان از مستند جدا کرد. رادیو مبتکر استناد است و به صورت روایی پیش می‌رود. وی ادامه داد: بازخوردها نشان می‌دهد مستندهای پژوهشی همچنان جذاب است.

سیدوحید موسوی، تهیه‌کننده دیگر رادیو انقلاب مطالبه‌گری از مسئولان را لازمه کار این برنامه دانست و گفت: در حوزه انقلاب مطالبه‌گری از اصول کار ماست، ساخت برنامه برای نسل جدید نیاز به پژوهش‌های گسترده در حوزه‌های مختلف دارد.

محمد جوادی‌نژاد، از تهیه‌کنندگان دیگر رادیو انقلاب به اهمیت تاریخ شفاهی اشاره کرد و گفت: در رادیو انقلاب به صورت زنده و برخط از نظر کارشناسان و صاحب‌نظران استفاده می‌شود.

در ادامه این نشست حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی گفت: با شنیدن بخش‌هایی از رادیو انقلاب از حُسن سلیقه عوامل برنامه رادیو انقلاب در انتخاب هنرمندان انقلابی لذت بردم وی با مهم برشمردن نسل پنجم انقلاب ادامه داد: مفاهیم انقلاب شاید برای نسل جدید پیچیده به نظر برسد، پس بهتر است با زبان خود این نسل حرف بزنیم و رادیو انقلاب با مجری‌های خوبش در این خصوص خط‌شکن بوده‌است.

در پایان این نشست خبری از عوامل برنامه رادیو انقلاب با اهدای سپاس‌نامه قدردانی شد.

             

تصاویر

امتیاز شما