امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از کانال کردی شبکه جهانی سحر؛
از کانال کردی شبکه جهانی سحر؛

«شبانه سیاسی طوفان الاقصی»

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۲/۰۹/۱۳- ۱۲:۳۰
تعداد بازدید:230

برنامه «شبانه سیاسی» از کانال کردی شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی پس از عملیات «طوفان الاقصی» عملکرد قابل توجهی داشته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با هدف بررسی و تحلیل وقایع و رویدادهای غرب آسیا، سوریه، ترکیه، عراق و مسائل بین المللی در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. پس از شروع عملیات «طوفان الاقصی»، برنامه «شبانه سیاسی» یا «دنگ ودان» به شکل ویژه تری به این موضوع پرداخته و با دعوت از نمایندگان حماس و مقاومت همچون «مصطفی الداوی» تلاش کرده مخاطبان کردزبان را همپای وقایع و اتفاقات روز همراه کند.

«مصطفی الداوی» نماینده سابق جنبش «حماس» در سوریه و لبنان است که در یکی از برنامه‌های «شبانه سیاسی» حضور داشت و با توجه به این که سال ها در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس زندانی بود از وضعیت وخیم اسرای و بازداشت شده گان فلسطینی، اوضاع جبهه مقاومت، محکومیت جنایات و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و نیز مظلومیت فلسطینی‌ها صحبت کرد.

برنامه «شبانه سیاسی» یا «دنگ ودان» محصول کانال کردی شبکه جهانی سحر، دوشنبه شب ها ساعت 21:30 به وقت تهران، با تهیه کنندگی علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای منوچهر تارویردی پخش می‌شود.

امتیاز شما