امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از کانال کردی شبکه جهانی سحر؛
از کانال کردی شبکه جهانی سحر؛

ویژه برنامه «القدس لنا» از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود

مشاهده ۲۳۲
۱۴۰۲/۰۹/۱۴- ۱۱:۳۹
تعداد بازدید:232

برنامه سیاسی «القدس لنا» محصول کانال کردی شبکه سحر، با اجرای عبدالله عابدی، شب های شنبه و سه شنبه، ساعت 21:30 به وقت تهران به صورت زنده برروی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری هدایت الله طاهرزاده در کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است. طاهر زاده در معرفی برنامه «القدس لنا» گفت: هدف از ساخت این برنامه در ابتدا این بود که مقاطع مختلف زمانی فلسطین را به مخاطبان معرفی کنیم و اتفاقاتی که در دوران‌های مخلف در این منطقه رخ داده است را بازگوکنیم. اما با شروع عملیات «طوفان الاقصی» و وقوع رویدادهای مختلف و گسترده بر این موضوع تمرکز داریم که پوشش وقایع روزانه باریکه غزه را داشته باشیم.

تهیه کننده برنامه افزود: اتفاقاتی که در روزهای اخیر در نوار غزه افتاده است بسیار گسترده و جای کار زیادی دارد و این برنامه تلاش دارد که هر شب موضوعی خاص را از منظر حقوق بین الملل، سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی، تاثیرات و نقش کشورهای مختلف در بحران آفرینی در منطقه و .... بررسی کند.

طاهرزاده ادامه داد: ساختار این برنامه خبری و تحلیلی است و در ابتدای برنامه مروری بر شبکه‌های اجتماعی دارد و تلاش داریم از یک موضوع خاص خوانش های مختلف و بعضا متفاوتی داشته باشیم. تهیه کننده برنامه در پایان بیان کرد: نقطه قوت برنامه حضور مهمانان و کارشناسان قوی و شناخته شده در داخل استودیو و نیز خارج از کشور به صورت اسکایپی است.

در برنامه‌های قبلی «القدس لنا» شاهد حضور دکتر علی اکبر صالحی، دکتر متکی، دکتر غریب آبادی، مسعود اسدالهی و... بودیم که هر کدام تعیین کننده و تبیین کننده سیاست های جمهوری اسلامی ایران هستند.

امتیاز شما