امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شماره جدید ماهنامه سروش کودکان منتشر شد

مشاهده ۶۶۵
۱۳۹۹/۰۷/۲۰- ۱۴:۰۹

شماره 343 ماهنامه سروش کودکان ویژه مهرماه منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ابتدای این شماره در مطلبی تحت عنوان «این فصل را خودت بخوان» آمده است: تا ویروس کرونا هست همه ما باید با این شرایط خودمان را سازگار کنیم. شما فرصت این را دارید که نوع دیگری از آموزش یعنی آموزش مجازی را تجربه کنید. اما خوب... دلتان جمع‌ های شاد و سرخوش مدرسه با دوستان را می‌ خواهد. پس حالا منتظر نمانید، شما هم مثل همکار خوب تصویرگر ما که طرح روی جلد این شماره از مجله را برایتان طراحی کرده است، تصویری که از جمع بچه‌ ها دوست دارید، را نقاشی کنید و برای ما بفرستید.

در این شماره از سروش کودکان تقویم خبر از روز جهانی ناشنوایان، روز بزرگداشت مولوی، روز جهانی سالمندان، روز بزرگذاشت حافظ، روز جهانی کودک و... می‌ دهد. در مطلبی تحت عنوان «حق و حقوق خودت را بشناس» یاسمن رضائیان با زبانی کودکانه، به موضوع قانون و حق و حقوق کودکانه پرداخته است.

فاطیما بهارمست، بازیگر خردسال دهه 80 مهمان این شماره از سروش کودکان است و از دنیای بازیگری و مجریگری می‌ گوید. در این شماره، سروش کودکان، به مقوله خبر و اهمیت آن پرداخته و با برنامه‌ ای سن و سال‌ دار برای کودکان کم سن و سال، به بررسی خبر و اخبار جوانه‌ ها پرداخته شده است.
معرفی سرویس‌ های پخش آنلاین فیلم و سریال، پویانمایی بچه‌ های ساختمان گل‌ ها، معرفی هشت پا نوردها، شغلی به رنگ قرمز، حیوان‌هایی که خانگی نیستند و... از دیگر مطالب این شماره از سروش کودکان است. درخت گردو چیزی را فراموش نمی‌ کند، فیلو پف می‌کند و... نیز عناوین داستان‌های این شماره هستند. پرواز پروانه‌ ها نیز عنوان کتابی است که در این شماره به کودکان سروشی پیشنهاد می‌ شود.

علاقه‌ مندان برای تهیه این شماره ماهنامه سروش کودکان می‌ توانند به باجه‌ های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com  ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما