امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
رونمایی از نخستین سامانه نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی
رونمایی از نخستین سامانه نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی

صنایع دستی راه گریز از اقتصاد نفتی

مشاهده ۲۶۱
۱۳۹۹/۱۰/۰۲- ۰۸:۵۲
تعداد بازدید:261

نخستین سامانه نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی با حضور معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و معاون وزیر و مدیرعامل پست رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش روابط عموی رسانه ملی، احمد شهریاری در آیین رونمایی از سامانه نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی اظهار داشت: با توجه به منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به رسانه ملی، در زمینه تقویت و حمایت از تولید داخلی و جهش تولید ملی، بر خود فرض می‌دانیم از هنرمندان صنایع دستی کشور و متولیان این عرصه حمایت کنیم.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی با بیان اینکه ریشه تولید ما صنایع دستی است، گفت: صنایع دستی ریشه ملت و اقتصاد ماست و باید تا می‌توانیم به این ریشه بپردازیم تا خشک نشود. وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی گفت: همه شبکه‌ها در رسانه ملی بویژه شبکه ایران کالا که حمایت از صنایع دستی را در دستور کار دارد، می‌کوشند ملت ایران از برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی مطلع شوند که این اطلاع رسانی می‌تواند به استقبال و حمایت از صنایع دستی کمک کند.

شهریاری با تأکید بر اینکه صنایع دستی نقش مهمی در محرومیت زدایی و اشتغال زایی دارد که باید گسترش پیدا کند گفت: با توجه به شرایط کرونا برگزاری این نمایشگاه به این شکل ابتکاری بسیار لازم و ضروری بود و نکته مهم دیگر برای خریداران این است که با همکاری خوب شرکت ملی پست می‌توانند آثار خریداری شده را با ۳۰ درصد تخفیف تحویل بگیرند که این کار بسیار ارزشمندی است.

امتیاز شما