امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر ضرورت تعامل معاونت فضای مجازی رسانه ملی با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس

مشاهده ۵۴۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۳:۰۴

در نشست هم اندیشی مدیران معاونت فضای مجازی رسانه ملی و مدیران بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، بر ظرفیت ها و توانمندی‌های معاونت فضای مجازی در تعامل با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست که با حضور مهندس سعید مقیسه، قائم مقام معاون فضای مجازی به همراه مدیران بازار محتوا ، تامین و تولید تلویزیون تعاملی ، اپراتورها  و... برگزار شد، بر ظرفیت ها و توانمندی‌ های معاونت فضای مجازی در تعامل با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تاکید شد.
سرهنگ سزاوار، رئیس سازمان سینمایی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه مدیران فضای مجازی و روابط عمومی‌ بنیاد، به ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتظارات خود از معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما پرداختند.
در پایان این نشست مقرر شد تا طرفین در زمینه تولید و انتشار موشن گرافی‌های معرفی دفاع مقدس ، تبادل بانک اطلاعاتی دفاع مقدس و پردازش محتوایی بر روی کتب دفاع مقدس همکاری کنند.
همچنین مدیران حاضر در این نشست بر ضرورت تشکیل کار گروهی مشترک با رویکرد محتوایی به منظور عمق بخشی به تولیدات هنری مربوط به دفاع مقدس تاکید کردند.

امتیاز شما