امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با کودکان کرمانشاهی در برنامه «نازارانه»

مشاهده ۳۴۹
۱۴۰۰/۰۶/۳۰- ۰۹:۰۱

برنامه «نازارانه» کاری از گروه کودک سیمای کرمانشاه است که با هدف آشنا کردن بچه‌ها با کتاب و کتاب خوانی به تصویر در می آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی حامد کتاب الهی و کارگردانی کیوان عرشیان در دو بخش خارج از استودیو و محیط استودیو (به شکل کتابخانه) تولید می‌شود. معرفی جاذبه‌های گردشگری  و سوغات استان از دیگر اهداف تولید این برنامه است.

خاله نازدونه کتابدار این مجموعه است که همراه مداد (عروسک تن پوش) مسئولیت نگهداری و معرفی کتاب ها را به عهده دارند. استاد مراد هم آبدارچی مجموعه است که نوه اش هیوا مهمان اوست. او هر روز هیوا را با خودش به کتابخانه می آورد. وجود هیوا، مداد، خاله و استاد مراد و اتفاقات روزمره قصه «نازارانه» را می سازد.

در این مجموعه خاله نقاش هم حضور دارد که به بچه‌ها نقاشی آموزش می دهد. در ادامه بازی‌های محلی _ بومی‌با حضور عمو نارنجی همراه با زاغی را شاهد خواهید بود که بسیار دیدنی است. آنها به روستاها می روند و به همراه بچه‌ها به اجرای بازی‌های بومی _ محلی می‌پردازند.

در بخش دیگر نیز عمو سیران را خواهید دید که به شهرستان‌ها و روستاها می رود و برای بچه‌ها در محیط های دیدنی قصه تعریف می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما