امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان واحد کالیبراسیون امور اندازه گیری امواج این بار در مراکز مازندران و کیش:
کارشناسان واحد کالیبراسیون امور اندازه گیری امواج این بار در مراکز مازندران و کیش:

کالیبراسیون زنجیره ارسال صدا وتصویر زمینه ساز رشد و توسعه در جهان

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۱/۰۴/۲۰- ۱۱:۳۵
تعداد بازدید:154

تجهیزات زنجیره فنی ارسال صدا وتصویر در مراکز مازندران و کیش توسط کارشناسان واحد کالیبراسیون امور اندازه گیری امواج تست و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اهمیت فراوان اجرای دوره ای، منظم و اساسی مراحل کالیبراسیون تجهیزات زنجیره فنی (اندازه گیری و کنترل صحت و دقت پارامترها) به منظور پیشگیری از بروز مشکلات متعدد احتمالی برای سیستم های مختلف و پیچیده فنی، کارشناسان امور اندازه گیری امواج(واحد کالیبراسیون)اداره کل نظارت وارزیابی فنی در معاونت توسعه و فناوری رسانه بنا به درخواست مراکز و بر اساس شرح وظایف نظارتی خود، به مراکز مازندران و کیش، اعزام و اقدامات مختلفی را محقق ساختند.

از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این کارشناسان در مرکز مازندران، می توان به تست و بررسی کیفیت صدا در استودیوی پخش صدا وسیمای استانی مازندران و تست و بررسی کیفیت تصویر تا فرستنده نمک آبرود اشاره کرد.

در مرکز کیش نیز کیفیت سنجی سیگنال تجهیزات رژی (تولید و پخش) وتست و بررسی دوربین‌های 1 و 2 portable داخل استودیو با استفاده از سیگنال SD -  SDI (روشنایی – رنگ –sync –burst  ) ، همچنین تنظیم و کالیبراسیون تجهیزات استودیویی تولید وپخش انجام شد.

امتیاز شما