امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در برنامه «اسکرین شات» از کانال آذری شبکه جهانی سحر؛
در برنامه «اسکرین شات» از کانال آذری شبکه جهانی سحر؛

اولین «مجری هوش مصنوعی» در تلویزیون

مشاهده ۴۵۹
۱۴۰۲/۰۴/۱۱- ۱۴:۴۲
تعداد بازدید:459

در برنامه «اسکرین شات» از کانال آذری شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی برای نخستین بار از «مجری هوش مصنوعی» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ابراهیم علی‌ برزی» مدیر شبکه جهانی سحر درباره حضور  " شهریار" به عنوان مجری هوش مصنوعی برای اولین بار در تلویزیون توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر شبکه جهانی سحر در خصوص دلیل حضور مجری هوش مصنوعی گفت: برنامه « اسکرین شات» تماما به موضوعات تکنولوژی و فناوری می‌پردازد و این تصمیم تولیدکنندگان این برنامه بود که از ظرفیت و امکانات هوش مصنوعی برای اجرای این برنامه استفاده کنند و بدین ترتیب بود که "مجری هوش مصنوعی با نام شهریار " عهده دارد اجرای برنامه شد البته حضور این مجری در کل برنامه نیست بلکه  فقط آیتم‌های برنامه را اجرا می‌کند.

 مدیر شبکه جهانی سحر در ادامه توضیح داد : «شهریار» در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت 17:00 به وقت تهران و به صورت زنده از کانال آذری پخش می‌شود، تازه‌های نرم‌افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.

برنامه «اسکرین‌شات» به تهیه‌کنندگی محمدجواد پاک نفس ، تلاش می‌کند با معرفی آخرین ترفندهای وب، بازی‌های رایانه‌ای ایرانی ، معرفی تولیدات پویانمایی ایران ، سایت‌های ایرانی و ...  مخاطبان ترک زبان خارج از کشور را با موفقیت‌های کشورمان در این حوزه آشنا کند.

 

 

 

امتیاز شما