امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتاب «خبر بزرگ» به چاپ دوم رسید

مشاهده ۱۸۰
۱۴۰۰/۰۵/۱۰- ۱۴:۰۸

چاپ دوم کتاب «خبر بزرگ» نوشتۀ سیده زهرا برقعی با تصویرگری سرگروه تصویرگران زهرا کیانی با بازطراحی و ویراست جدید در انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در کتاب «خبر بزرگ» روایت‌های متعددی از غدیر همچون ستاره باران، مِنبَر بلند، بلند بگو یا علی، ترافیک فرشته‌ها، من هم بودم، خوشحال‌های کوچولو، یک کاسه آب، یادم باشد، کوچک‌ترین شاهد و یادگار پیامبر، برای کودکان گروه سنی (ب) به چشم می‌خورد.

در بخشی از این کتاب آمده است: فرشته‌ها نوبتی اجازه می‌گرفتند تا از آسمان به سمت زمین بروند. چنان پر از شادی و شوق بودند که نگو. اهل آسمان، همگی خوشحال و راضی بودند. دل توی دلم نبود که من هم برسم زمین. نمی‌شد آن بالا ماند و به دست‌بوسی نبی خدا(ص) نرفت. نمی‌شد علی(ع) را در آغوش نگرفت. مردم هم داشتند با حضرت بیعت می‌کردند و فرشته‌ها هم برای رفتن به زمین و ملاقات با نبی خدا(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) لحظه‌شماری می‌کردند. آسمان روشن و رؤیایی شده بود. ترافیک فرشته‌ها بود.

چاپ دوم این کتاب در 20 صفحۀ خشتی مصور رنگی، شمارگان 1.000 نسخه و با قیمت 20.000 تومان توسط انتشارات سروش منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما